خوش آمدید!

با تشکر از مشاهده انجمن گفتگوی ایرانی پاتوق در صورت تمایل برای استفاده از تمامی امکانات انجمن ثبت نام نمایید.

همین حالا ثبت نام کن!

دانلود مقاله تقویت مارک های B2B با نشان دهی پایداری زیست محیطی (ساینس دایرکت – الزویر ۲۰۲۰) | Eng

Majid.JD

عضو کادر مدیریت
موسس
8/18/20
408
مقاله تقویت مارک های B2B با نشان دهی پایداری زیست محیطی (ساینس دایرکت – الزویر ۲۰۲۰) | Eng

برای مشاهده تصاویر باید ثبت نام کنید

این مقاله انگلیسی ISI در نشریه ساینس دایرکت (الزویر) در ۱۱ صفحه در سال ۲۰۲۰ منتشر شده .


دانلود رایگان مقاله انگلیسی
عنوان فارسی مقاله:تقویت مارک های B2B با نشان دهی پایداری زیست محیطی و مدیریت ارتباط با مشتری
عنوان انگلیسی مقاله:Strengthening B2B brands by signalling environmental sustainability and managing customer relationships


مشخصات مقاله انگلیسی
فرمت مقاله انگلیسیpdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
سال انتشار
تعداد صفحات مقاله انگلیسی۱۱ صفحه با فرمت pdf
نوع مقالهISI
نوع نگارشمقاله پژوهشی (Research Article)
نوع ارائه مقالهژورنال
رشته های مرتبط با این مقالهمدیریت
گرایش های مرتبط با این مقالهمدیریت بازرگانی، مدیریت کسب و کار، بازاریابی
چاپ شده در مجله (ژورنال)مدیریت بازاریابی صنعتی – Industrial Marketing Management
کلمات کلیدیتصویر ذهنی برند (تصویر ذهنی از برند)، مدیریت ارتباط با مشتری، پایداری زیست محیطی، نگرش های زیست محیطی مشتری
کلمات کلیدی انگلیسیEnvironmental sustainability – Brand image – Customer relationship management – customer’s environmental attitudes
ارائه شده از دانشگاهگروه بازاریابی، دانشکده بازرگانی Macquarie، دانشگاه Macquarie، استرالیا
نمایه (index)Scopus – Master journals – JCR
نویسندگانMahdi Vesal، Vida Siahtiri، Aron O’Cass
شناسه شاپا یا ISSNISSN ۰۰۱۹-۸۵۰۱
شناسه دیجیتال – doi
ایمپکت فاکتور(IF) مجله۶٫۵۱۱ در سال ۲۰۱۹
شاخص H_index مجله۱۱۴ در سال ۲۰۲۰
شاخص SJR مجله۲٫۳۷۵ در سال ۲۰۱۹
شاخص Q یا Quartile (چارک)Q1 در سال ۲۰۱۹
بیساست
مدل مفهومیدارد
پرسشنامهندارد
متغیردارد
رفرنسدارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
کد محصول۱۰۹۹۸
لینک مقاله در سایت مرجع


 
بالا پایین